ZAMÓW TERAZ

PREMIEROWĄ EDYCJĘ KSIĄŻKI

Zamawiam

„Jak Sprzedawać Kursy”

w cenie:

39

Plus koszty wysyłki

30-DNIOWA 100% GWARANCJA ZWROTU PIENIĘDZY JEŚLI KSIĄŻKA NIE SPEŁNI OCZEKIWAŃ. ZWRACASZ I OTRZYMUJESZ SWOJE PIENIĄDZE.

GWARANTOWANA SATYSFAKCJA

od

CO ZNAJDZIESZ W ŚRODKU?

Książka „Jak Sprzedawać Kursy” to instrukcja jak tworzyć, sprzedawać i zarabiać na kursach, szkoleniach i produktach opartych o wiedzę. Zawiera wskazówki dla tradycyjnego biznesu, jak za pomocą edukacji pozyskiwać klientów.

  • Poznasz realia polskiego rynku produktów i kursów online.
  • Sprawdzisz metody ustalania ceny produktów.
  • Zrozumiesz, w jaki sposób sprzedać kurs lub dowolny inny produkt online.
  • Dowiesz się, czym są lejki marketingowe i jak zaplanować ścieżkę zakupową.
  • Nauczysz się, w jaki sposób zaplanować, przygotować, sprzedawać i udostępnić Twoją wiedzę oraz jak budować status eksperta.
  • Określisz czy możesz zyskać więcej czasu, automatyzując znaczną część czynności.

4

Autorów

11

Rozdziałów

352

Strony

SPIS TREŚCI

Rozdział 1

Przekonania, cel i realia rynku kursów online

Grupa docelowa i definicja konkurencyjnej oferty

Rozdział 2

Strategia oferty i modele biznesowe kursów

Rozdział 3

Rozdział 4

Najpierw sprzedaj, potem zrób

Zbuduj społeczność, która będzie chciała od Ciebie kupować

Rozdział 5

W jakich mediach budować społeczność

Rozdział 6

Rozdział 7

Najskuteczniejsze procesy sprzedaży kursów online

Lejki i schematy marketingowe

Rozdział 8

Produkcja, czyli jak stworzyć wartościowy kurs

Rozdział 9

Rozdział 10

Jakich rozwiązań technologicznych potrzebujesz

Co dalej?

Rozdział 11

Zamów już dziś!

w cenie:

od

39

Zamawiam

DLA KOGO NAPISALIŚMY TĘ KSIĄŻKĘ?

  • Dla ekspertów, specjalistów, nauczycieli, konsultantów i trenerów
    2020 rok przyniósł gwałtowne zmiany dla całej branży edukacyjnej. Wiemy o tym doskonale, ponieważ jedna z naszych firm Evenea od ponad 10 lat pomaga pozyskiwać klientów organizatorom wydarzeń i trenerom. Książka pomoże Ci sprawdzić, co możesz przenieść do Internetu i w jaki sposób utrzymać lub zwiększyć wyniki w nowych realiach.
  • Dla firm usługowych oraz wolnych zawodów
    Od 2015 roku z sukcesami pomagamy rozwijać za pomocą edukacji firmy oferujące oprogramowanie, świadczące usługi np. finansowe, rachunkowe, prawne, reklamowe i inne. Nasi klienci tzw. wolne zawody wykorzystują rekomendowane przez nas sposoby budowania marki osobistej, strategię ustalani cen oraz metody na pozyskiwanie klientów na autopilocie.
  • Dla przedsiębiorstw, które nie chcą dłużej rywalizować ceną
    W 2019 sprzedaliśmy jedną z naszych firm Wolves Summit, która miała jedne z największych cen na rynku. Sprzedawaliśmy produkty i usługi na 67 krajów i pozyskaliśmy 20 000 klientów, prowadząc rozmowy w trzech językach. Z książki dowiesz się, jak obronić ceny, kiedy ustalać promocje oraz jak budować wartość w oczach klienta, aby nie "schodzić z ceny".
  • Dla przedsiębiorców, którzy chcą zbudować stabilny biznes
    Stabilność biznesu bierze się z braku konieczności uczestniczenia w procesach obsługi, czy pozyskiwania klientów. Książka "Jak Sprzedawać Kursy" pozwoli Ci sprawdzić, w jaki sposób możesz odzyskać wolny czas dla siebie.

30-DNIOWA 100% GWARANCJA ZWROTU PIENIĘDZY, JEŚLI KSIĄŻKA NIE SPEŁNI OCZEKIWAŃ. ZWRACASZ I OTRZYMUJESZ SWOJE PIENIĄDZE.

GWARANTOWANA SATYSFAKCJA

Plus koszty wysyłki

Zamawiam

„Jak Sprzedawać Kursy”

PREMIEROWĄ EDYCJĘ KSIĄŻKI

ZAMÓW TERAZ

AUTORZY

w cenie:

od

39

CEO Evenea. Seryjny przedsiębiorca z wcześniejszym 10-letnim doświadczeniem korporacyjnym (m.in. Procter & Gamble, RWE, BMW Polska, Orange, Empik), współzałożyciel marek: Wolves Summit, Wolves Gate, See Bloggers, IncredBots, Festiwal Kobiet Internetu. Lider, który wierzy w sprzedaż opartą na relacjach i dostarczaniu wartości. Buduje silne organizacje nastawione na stałe podnoszenie kompetencji, szybkie skalowanie i produktywność.


Inwestor i przedsiębiorca tworzący narzędzia, które wspierają na co dzień tysiące przedsiębiorców, sprzedawców i marketerów: Evenea, Wolves Ventures, Web To Learn, Wilki, Webmetro.

CEO Evenea, przedsiębiorca, autorka 4 książek

Barbara

Piasek

Marek to przedsiębiorca zafascynowany efektami, jakie daje skuteczny marketing. W szkole nie był prymusem. Na 2 roku zrezygnował ze studiów marketingowych, aby uczyć się od praktyków. Do tej pory wydał ponad 500 tysięcy złotych na swoją edukację. W zaledwie kilka lat w Wolves Summit pozyskał 20 000 klientów z 67 krajów.

Zbudował największy festiwal dla twórców internetowych See Bloggers.


Inwestor i przedsiębiorca tworzący narzędzia, które wspierają na co dzień tysiące przedsiębiorców, sprzedawców i marketerów: Evenea, Wolves Ventures, Web To Learn, Wilki, Webmetro.

Przedsiębiorca, laureat nagrody Two Comma Club

Marek

Piasek

Pomysłodawca i współtwórca projektu WebToLearn, wspierającego tworzenie i sprzedaż szkoleń internetowych.


Dzięki temu oprogramowaniu autorzy kursów i produktów online wygenerowali już ponad 16 000 000 zł przychodu i pozyskali ponad 67 000 klientów.


Z sukcesem pomaga wprowadzać na rynek produkty i marki swoich klientów. Autor licznych publikacji oraz kampanii, które jego klientom przyniosły setki tysięcy złotych. Marketing stał się jego największą pasją, którą rozwija od 16 roku życia.

Właściciel WebToLearn

Michał

Lidzbarski

Współzałożyciel Dance Control oraz Akademii Relacji.


Trener tańca i przedsiębiorca. Od ponad 6 lat prowadzi szkolenia Dance Control. Jego szkoła Dance Control pomogła 3000 osób.


Metoda, której uczy, osiągnęła niesamowita popularność (ponad 12 milionów wyświetleń i 30 tysięcy widzów w mediach społecznościowych).


Autor ponad 20 szkoleń oraz tysięcy materiałów wideo i artykułów. Twórca kursu: "Jak tworzyć kursy online".


Właściciel Dance Control, autor kursów tańca i budowania relacji

Damian

Myśliwy

OPINIE

"Jeśli też tak masz, że myślisz o tym, aby najpierw stworzyć kurs, a dopiero potem zacząć go sprzedawać to... dobrze, że sięgasz po tę książkę, bo oszczędzi Ci ona sporo pracy :) O tym i innych często popełnianych błędach dowiesz się podczas lektury. Warto!"

Autor książek, inwestor, przedsiębiorca, właściciel Moniter.pl i EasyHousing, filipkowarski.pl

Filip Kowarski

"Teraz bardziej niż kiedykolwiek potrzebujesz systemu, który pokaże Ci kroki po kroku jak działać w nowych realiach biznesu. Ta książka poprowadzi Cię krok po kroku, jak od zera możesz rozpocząć swój biznes, dając swoje rozwiązania w postaci kursów online. Masz tutaj samą praktykę nie tylko od jednego, ale od czterech praktyków biznesu."

Ewelina Gawłowska

Co-founder SukceszPasja.pl, Przedsiębiorca, Mentor, Mówca

Ta książka to przepis na sprzedaż i marketing ze szczyptą chili. Jeśli szukasz, znajdziesz w niej odpowiedź — jak sprzedawać w Internecie? Dobrze przedstawiony schemat pozyskania klienta to rezultat sposobu myślenia autorów sprzedawalnych kampanii produktowych, praktyków i hobbystów tematu ruchów w Internecie. Ta wiedza to logiczne i sensowne kompendium wiedzy. “Must have” każdego, kto myśli o budowaniu marki osobistej i wizerunku w Internecie.

Anna Oszajca

CEO & Trener Autoprezentacji Medialnej, Dyrektor Kreatywna w Tokeneo

Jakub B. Bączek

„To niesamowite, że książka o sprzedaży może być jak wciągająca powieść! I niestety, ale muszę zdradzić zakończenie – po tej książce człowiek staje się bogaty. Zarówno w zakresie finansów, jak i wiedzy o biznesie. Serdecznie polecam!”

Przedsiębiorca na „emeryturze”

Magdalena Sadowska

Twórczyni kursów w RobieTo.pl, współzałożycielka PageHook.io

Mogę jedynie żałować, że takiej pozycji nie było na rynku kilka lat wcześniej. Pomagam dość intensywnie sprzedawać kursy online klientom od kilku lat, a od kilku miesięcy dystrybuuję także własne treści. Książka zaskoczyła mnie, bo choć uważam się za osobę mocno wdrożoną w temat to i tak znalazłam wiele interesujących wskazówek. Napisana jest w sposób prosty i logiczny, na konkretnych przykładach pokazujących elementy niezbędne do stworzenia i sprzedaży kursu online. Sądzę, że to pozycja obowiązkową dla tych, którzy już prowadzą biznes online lub planują osiągnąć sukces na tym polu.

Zamawiam

W swojej karierze z powodzeniem wydałem kilkadziesiąt kursów online. Osobie, która dopiero zaczyna, może wydawać się, że wystarczą pomysł i chęci. A w praktyce do sukcesu potrzebne są między innymi pomysł, analiza, strategia czy odpowiednie narzędzia, a z tym już różnie bywa. Dlatego z całą pewnością rekomenduję Ci rozwiązania, które autorzy zawarli w tej książce. W niej znajdziesz kompletne podejście do tematu sprzedaży kursów, a nie kilka ogólnych porad. Znajdziesz tam proces, który wdrożony po prostu działa. A ich praca i osiągnięcia na przestrzeni ostatnich lat są gwarantem skuteczności tych rozwiązań.

Dawid Bagiński

AS Marketingu i Biznesu

Wydawcy magazynu Lider Branży Edukacyjnej

Do tej pory nie było na Polskim rynku pozycji książkowej, która by tak rzeczowo omawiała biznes online. Najbardziej cenimy w tej książce przykłady autorów z ich działań onlinowych, jest to nie tylko omówione, ale również pokazane krok po kroku. Ta książka to zdecydowanie obowiązkowa lektura dla osób, które chcą sprzedawać produkty edukacyjne jako produkt główny swojej marki lub wartość dodaną do oprogramowania, czy też produktów fizycznych. Autorzy, to zdecydowanie eksperci w swojej dziedzinie.

Olga i Michał Wilczyńscy

Właściciel Przygód Przedsiębiorców, spółki medialnej

Adrian Gorzycki

Sprzedaż kursów online coraz mocniej wchodzi do naszego kraju. Obserwując trendy na Zachodzie, można założyć, że ta forma przekazywania wiedzy oraz pozyskiwania klientów będzie bardzo mocno zyskiwać na popularności w Polsce. Dlatego też ukłony z mojej strony dla każdego, kto współtworzył tę książkę. Jej zawartość, pochodząca od doświadczonych praktyków tworzenia kursów online pozwoli Ci uniknąć wielu błędów oraz zarobić ponadprzeciętnie dużo w niezwykle krótkim czasie. Pod warunkiem, że zrobisz to mądrze. Dlatego nie wymyślaj koła na nowo, uważnie przestudiuj tę książkę, a następnie wykonaj zalecenia krok po kroku. Będziesz zdumiony rezultatami, podobnie jak ja, gdy w oparciu o tę wiedzę wypuściliśmy kurs online "YouTube w biznesie". Powodzenia!

Gdyby ta książka powstała na początku mojej przygody ze szkoleniami online to stałyby się 3 rzeczy: zaoszczędziłbym dziesiątki tysięcy złotych, uchroniłbym się przed niepotrzebnymi nerwami, nie wkładałbym energii i czasu w to, co niepotrzebne. Ta książka to kompas, który poprowadzi każdego, kto myśli o swoim szkoleniu online, od pomysłu do sukcesu finansowego. Wielkie brawa dla twórców.

Patryk Czerniejewski

chcezostac.pl

KUP TERAZ

Zamawiam
Zamawiam

39

w cenie:

Przesyłka na wskazany adres e-mail

49

w cenie:

Plus koszty wysyłki

Ebook

Wersja elektroniczna

Książka

Wersja drukowana

Dostępny - natychmiastowa wysyłka

Wysyłka od 22 grudnia 2020

89 zł

89 zł

DO KOŃCA PROMOCJI ZOSTAŁO:

ZAMÓW PREMIEROWY EGZEMPLARZ KSIĄŻKI

ZAMÓW PREMIEROWY EGZEMPLARZ KSIĄŻKI

Zamawiam
Zamawiam
Zamawiam

Ebook

Wersja elektroniczna

39

Przesyłka na wskazany adres e-mail

Natychmiastowa wysyłka

Książka

Wersja drukowana

Plus koszty wysyłki

Natychmiastowa wysyłka

49

Najpopularniejszy wybór

Pakiet

Książka + Ebook

Plus koszty wysyłki

59

Natychmiastowa wysyłka

NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA

Czy to na pewno książka dla mnie?

Tak, jeżeli szukasz praktycznego podręcznika, który pomoże Ci zrozumieć realia polskiego rynku sprzedaży produktów online lub chcesz stworzyć własny produkt online, kurs internetowy, wirtualne szkolenie, platformę szkoleniową. Jeżeli prowadzisz firmę w "tradycyjnej" branży, sprzedajesz usługi, produkty premium, dobra luksusowe lub produkujesz towary, to podręcznik pomoże Ci wykorzystać edukację, która pozwoli skuteczniej zrozumieć Twoim klientom, dlaczego to właśnie Twój produkt lub usługę mają kupić.

Ile będę czekać na książkę?

Jeśli zamówiłeś lub zamówiłaś e-booka, powinien trafić na Twoją skrzynkę mailową w ciągu 15 minut. Zamówienia na książki drukowane są kompletowane od poniedziałku do piątku do godziny 10:00. Zamówienie złożone przed godziną 10:00 zostanie wysłane tego samego dnia, zamówienia późniejsze wysyłamy następnego dnia roboczego. Korzystamy z usług kurierskich, Poczty Polskiej oraz Paczkomatów InPost – przesyłka powinna do Ciebie dotrzeć w ciągu ok. 3 dni roboczych. Gdyby książka nie dotarła do Ciebie w ciągu 7 dni roboczych od momentu nadania, napisz maila na adres: bok@wolves.academy

Jak mogę zamówić?

Wystarczy, że wybierzesz e-booka lub książkę papierową, klikniesz KUP TERAZ, uzupełnisz dane do wysyłki i opłacisz swoje zamówienie. Dostępne formy płatności to szybki przelew za pośrednictwem PayU, przyjmujemy płatności przez Blik oraz kartami płatniczymi. Jeżeli chcesz zamówić za pośrednictwem przelewu lub potrzebujesz faktury proformy, skontaktuj się z nami wysyłając wiadomość na bok@wolves.academy

Czy wysyłacie paczki za granicę?

Tak. Koszty przesyłki dopasowane są w zależności od kraju.

E-book nie dotarł. Co robić?

W pierwszej kolejności sprawdź folder spam i wszystkie zakładki w swojej skrzynce mailowej – technologia czasem płata figle. Gdyby mail z książką nie dotarł, napisz na adres: bok@wolves.academy, wyślemy go raz jeszcze.

Na jak długo dostanę e-booka?

Na zawsze. Jednakże dla pewności polecam od razu pobrać go sobie na dysk, żeby później nie zginął Ci gdzieś na skrzynce albo link do pobrania nie stracił ważności.

Czy mam możliwość zwrotu?

Tak. Książkę albo e-booka możesz zwrócić w ciągu 30 dni.


Napisz w tej sprawie na bok@wolves.academy

Czy otrzymam fakturę VAT?

Tak. Podczas składania zamówienia wybierz, na jakie dane ma zostać wystawiona faktura VAT. Fakturę otrzymasz niezwłocznie po opłaceniu zamówienia. W przypadku pytań prosimy o kontakt: bok@wolves.academy

Czy mogę liczyć na promocję i niższą cenę?

Nie. Książkę sprzedajemy w tej samej cenie niezależnie od pory roku.

Czy otrzymam książkę z Waszymi podpisami?

Niestety nie. Nasze centrum logistyczne odpowiadające za wysyłki książek znajduje się w Szczebrzeszynie, a autorzy mieszkają w 3 różnych częściach Polski. Jest jednak pewne rozwiązanie. Zamów książkę i weź ją ze sobą na szkolenie lub konferencję, na której będziemy występowali. Podejdź do nas, a podpiszemy Twój egzemplarz :)!

Mam inne pytanie, gdzie mogę uzyskać odpowiedź?

W przypadku jakichkolwiek innych pytań lub wątpliwości oraz we wszystkich sprawach związanych z zamówieniami możesz skontaktować się z działem obsługi klienta pod adresem: bok@wolves.academy

PATRONI

MEDIALNI

Wszelkie prawa zastrzeżone © 2021 - Wilki

Korzystając z tej strony internetowej, bez zmian konfiguracji przeglądarki, wyrażasz zgodę na zapisywanie plików cookie (ciasteczek) w Twoim urządzeniu końcowym. Dzięki ciasteczkom zbieramy i analizujemy informacje, które mogą, ale nie muszą stanowić Twoich danych osobowych. Ciasteczka są przetwarzane przez Eventlabs Sp. z o.o. w celu poprawy jakości naszych usług oraz w celach analityki (w tym profilowania). Pamiętaj, że zawsze możesz zmienić ustawienia dotyczące ciasteczek za pośrednictwem swojej przeglądarki. Aby uzyskać informacje o regułach przetwarzania Twoich danych zapoznaj się z naszą Polityką Prywatności.
Dowiedz się więcej