„Jak Sprzedawać Kursy”
w cenie:
39
zł
Plus koszty wysyłki
30-DNIOWA 100% GWARANCJA ZWROTU PIENIĘDZY JEŚLI KSIĄŻKA NIE SPEŁNI OCZEKIWAŃ. ZWRACASZ I OTRZYMUJESZ SWOJE PIENIĄDZE.
GWARANTOWANA SATYSFAKCJA
od
Książka „Jak Sprzedawać Kursy” to instrukcja jak tworzyć, sprzedawać i zarabiać na kursach, szkoleniach i produktach opartych o wiedzę. Zawiera wskazówki dla tradycyjnego biznesu, jak za pomocą edukacji pozyskiwać klientów.
4
Autorów
11
Rozdziałów
352
Strony
Rozdział 1
Przekonania, cel i realia rynku kursów online
Grupa docelowa i definicja konkurencyjnej oferty
Rozdział 2
Strategia oferty i modele biznesowe kursów
Rozdział 3
Rozdział 4
Najpierw sprzedaj, potem zrób
Zbuduj społeczność, która będzie chciała od Ciebie kupować
Rozdział 5
W jakich mediach budować społeczność
Rozdział 6
Rozdział 7
Najskuteczniejsze procesy sprzedaży kursów online
Lejki i schematy marketingowe
Rozdział 8
Produkcja, czyli jak stworzyć wartościowy kurs
Rozdział 9
Rozdział 10
Jakich rozwiązań technologicznych potrzebujesz
Co dalej?
Rozdział 11
Zamów już dziś!
w cenie:
od
39
zł
30-DNIOWA 100% GWARANCJA ZWROTU PIENIĘDZY, JEŚLI KSIĄŻKA NIE SPEŁNI OCZEKIWAŃ. ZWRACASZ I OTRZYMUJESZ SWOJE PIENIĄDZE.
GWARANTOWANA SATYSFAKCJA
Plus koszty wysyłki
„Jak Sprzedawać Kursy”
w cenie:
od
39
zł
CEO Evenea. Seryjny przedsiębiorca z wcześniejszym 10-letnim doświadczeniem korporacyjnym (m.in. Procter & Gamble, RWE, BMW Polska, Orange, Empik), współzałożyciel marek: Wolves Summit, Wolves Gate, See Bloggers, IncredBots, Festiwal Kobiet Internetu. Lider, który wierzy w sprzedaż opartą na relacjach i dostarczaniu wartości. Buduje silne organizacje nastawione na stałe podnoszenie kompetencji, szybkie skalowanie i produktywność.
Inwestor i przedsiębiorca tworzący narzędzia, które wspierają na co dzień tysiące przedsiębiorców, sprzedawców i marketerów: Evenea, Wolves Ventures, Web To Learn, Wilki, Webmetro.
CEO Evenea, przedsiębiorca, autorka 4 książek
Barbara
Piasek
Marek to przedsiębiorca zafascynowany efektami, jakie daje skuteczny marketing. W szkole nie był prymusem. Na 2 roku zrezygnował ze studiów marketingowych, aby uczyć się od praktyków. Do tej pory wydał ponad 500 tysięcy złotych na swoją edukację. W zaledwie kilka lat w Wolves Summit pozyskał 20 000 klientów z 67 krajów.
Zbudował największy festiwal dla twórców internetowych See Bloggers.
Inwestor i przedsiębiorca tworzący narzędzia, które wspierają na co dzień tysiące przedsiębiorców, sprzedawców i marketerów: Evenea, Wolves Ventures, Web To Learn, Wilki, Webmetro.
Przedsiębiorca, laureat nagrody Two Comma Club
Marek
Piasek
Pomysłodawca i współtwórca projektu WebToLearn, wspierającego tworzenie i sprzedaż szkoleń internetowych.
Dzięki temu oprogramowaniu autorzy kursów i produktów online wygenerowali już ponad 16 000 000 zł przychodu i pozyskali ponad 67 000 klientów.
Z sukcesem pomaga wprowadzać na rynek produkty i marki swoich klientów. Autor licznych publikacji oraz kampanii, które jego klientom przyniosły setki tysięcy złotych. Marketing stał się jego największą pasją, którą rozwija od 16 roku życia.
Właściciel WebToLearn
Michał
Lidzbarski
Współzałożyciel Dance Control oraz Akademii Relacji.
Trener tańca i przedsiębiorca. Od ponad 6 lat prowadzi szkolenia Dance Control. Jego szkoła Dance Control pomogła 3000 osób.
Metoda, której uczy, osiągnęła niesamowita popularność (ponad 12 milionów wyświetleń i 30 tysięcy widzów w mediach społecznościowych).
Autor ponad 20 szkoleń oraz tysięcy materiałów wideo i artykułów. Twórca kursu: "Jak tworzyć kursy online".
Właściciel Dance Control, autor kursów tańca i budowania relacji
Damian
Myśliwy
"Jeśli też tak masz, że myślisz o tym, aby najpierw stworzyć kurs, a dopiero potem zacząć go sprzedawać to... dobrze, że sięgasz po tę książkę, bo oszczędzi Ci ona sporo pracy :) O tym i innych często popełnianych błędach dowiesz się podczas lektury. Warto!"
Autor książek, inwestor, przedsiębiorca, właściciel Moniter.pl i EasyHousing, filipkowarski.pl
Filip Kowarski
"Teraz bardziej niż kiedykolwiek potrzebujesz systemu, który pokaże Ci kroki po kroku jak działać w nowych realiach biznesu. Ta książka poprowadzi Cię krok po kroku, jak od zera możesz rozpocząć swój biznes, dając swoje rozwiązania w postaci kursów online. Masz tutaj samą praktykę nie tylko od jednego, ale od czterech praktyków biznesu."
Ewelina Gawłowska
Co-founder SukceszPasja.pl, Przedsiębiorca, Mentor, Mówca
Ta książka to przepis na sprzedaż i marketing ze szczyptą chili. Jeśli szukasz, znajdziesz w niej odpowiedź — jak sprzedawać w Internecie? Dobrze przedstawiony schemat pozyskania klienta to rezultat sposobu myślenia autorów sprzedawalnych kampanii produktowych, praktyków i hobbystów tematu ruchów w Internecie. Ta wiedza to logiczne i sensowne kompendium wiedzy. “Must have” każdego, kto myśli o budowaniu marki osobistej i wizerunku w Internecie.
Anna Oszajca
CEO & Trener Autoprezentacji Medialnej, Dyrektor Kreatywna w Tokeneo
Jakub B. Bączek
„To niesamowite, że książka o sprzedaży może być jak wciągająca powieść! I niestety, ale muszę zdradzić zakończenie – po tej książce człowiek staje się bogaty. Zarówno w zakresie finansów, jak i wiedzy o biznesie. Serdecznie polecam!”
Przedsiębiorca na „emeryturze”
Magdalena Sadowska
Twórczyni kursów w RobieTo.pl, współzałożycielka PageHook.io
Mogę jedynie żałować, że takiej pozycji nie było na rynku kilka lat wcześniej. Pomagam dość intensywnie sprzedawać kursy online klientom od kilku lat, a od kilku miesięcy dystrybuuję także własne treści. Książka zaskoczyła mnie, bo choć uważam się za osobę mocno wdrożoną w temat to i tak znalazłam wiele interesujących wskazówek. Napisana jest w sposób prosty i logiczny, na konkretnych przykładach pokazujących elementy niezbędne do stworzenia i sprzedaży kursu online. Sądzę, że to pozycja obowiązkową dla tych, którzy już prowadzą biznes online lub planują osiągnąć sukces na tym polu.
W swojej karierze z powodzeniem wydałem kilkadziesiąt kursów online. Osobie, która dopiero zaczyna, może wydawać się, że wystarczą pomysł i chęci. A w praktyce do sukcesu potrzebne są między innymi pomysł, analiza, strategia czy odpowiednie narzędzia, a z tym już różnie bywa. Dlatego z całą pewnością rekomenduję Ci rozwiązania, które autorzy zawarli w tej książce. W niej znajdziesz kompletne podejście do tematu sprzedaży kursów, a nie kilka ogólnych porad. Znajdziesz tam proces, który wdrożony po prostu działa. A ich praca i osiągnięcia na przestrzeni ostatnich lat są gwarantem skuteczności tych rozwiązań.
Dawid Bagiński
AS Marketingu i Biznesu
Wydawcy magazynu Lider Branży Edukacyjnej
Do tej pory nie było na Polskim rynku pozycji książkowej, która by tak rzeczowo omawiała biznes online. Najbardziej cenimy w tej książce przykłady autorów z ich działań onlinowych, jest to nie tylko omówione, ale również pokazane krok po kroku. Ta książka to zdecydowanie obowiązkowa lektura dla osób, które chcą sprzedawać produkty edukacyjne jako produkt główny swojej marki lub wartość dodaną do oprogramowania, czy też produktów fizycznych. Autorzy, to zdecydowanie eksperci w swojej dziedzinie.
Olga i Michał Wilczyńscy
Właściciel Przygód Przedsiębiorców, spółki medialnej
Adrian Gorzycki
Sprzedaż kursów online coraz mocniej wchodzi do naszego kraju. Obserwując trendy na Zachodzie, można założyć, że ta forma przekazywania wiedzy oraz pozyskiwania klientów będzie bardzo mocno zyskiwać na popularności w Polsce. Dlatego też ukłony z mojej strony dla każdego, kto współtworzył tę książkę. Jej zawartość, pochodząca od doświadczonych praktyków tworzenia kursów online pozwoli Ci uniknąć wielu błędów oraz zarobić ponadprzeciętnie dużo w niezwykle krótkim czasie. Pod warunkiem, że zrobisz to mądrze. Dlatego nie wymyślaj koła na nowo, uważnie przestudiuj tę książkę, a następnie wykonaj zalecenia krok po kroku. Będziesz zdumiony rezultatami, podobnie jak ja, gdy w oparciu o tę wiedzę wypuściliśmy kurs online "YouTube w biznesie". Powodzenia!
Gdyby ta książka powstała na początku mojej przygody ze szkoleniami online to stałyby się 3 rzeczy: zaoszczędziłbym dziesiątki tysięcy złotych, uchroniłbym się przed niepotrzebnymi nerwami, nie wkładałbym energii i czasu w to, co niepotrzebne. Ta książka to kompas, który poprowadzi każdego, kto myśli o swoim szkoleniu online, od pomysłu do sukcesu finansowego. Wielkie brawa dla twórców.
Patryk Czerniejewski
chcezostac.pl
Czy to na pewno książka dla mnie?
Tak, jeżeli szukasz praktycznego podręcznika, który pomoże Ci zrozumieć realia polskiego rynku sprzedaży produktów online lub chcesz stworzyć własny produkt online, kurs internetowy, wirtualne szkolenie, platformę szkoleniową. Jeżeli prowadzisz firmę w "tradycyjnej" branży, sprzedajesz usługi, produkty premium, dobra luksusowe lub produkujesz towary, to podręcznik pomoże Ci wykorzystać edukację, która pozwoli skuteczniej zrozumieć Twoim klientom, dlaczego to właśnie Twój produkt lub usługę mają kupić.
Ile będę czekać na książkę?
Jeśli zamówiłeś lub zamówiłaś e-booka, powinien trafić na Twoją skrzynkę mailową w ciągu 15 minut. Zamówienia na książki drukowane są kompletowane od poniedziałku do piątku do godziny 10:00. Zamówienie złożone przed godziną 10:00 zostanie wysłane tego samego dnia, zamówienia późniejsze wysyłamy następnego dnia roboczego. Korzystamy z usług kurierskich, Poczty Polskiej oraz Paczkomatów InPost – przesyłka powinna do Ciebie dotrzeć w ciągu ok. 3 dni roboczych. Gdyby książka nie dotarła do Ciebie w ciągu 7 dni roboczych od momentu nadania, napisz maila na adres: bok@wolves.academy
Jak mogę zamówić?
Wystarczy, że wybierzesz e-booka lub książkę papierową, klikniesz KUP TERAZ, uzupełnisz dane do wysyłki i opłacisz swoje zamówienie. Dostępne formy płatności to szybki przelew za pośrednictwem PayU, przyjmujemy płatności przez Blik oraz kartami płatniczymi. Jeżeli chcesz zamówić za pośrednictwem przelewu lub potrzebujesz faktury proformy, skontaktuj się z nami wysyłając wiadomość na bok@wolves.academy
Czy wysyłacie paczki za granicę?
Tak. Koszty przesyłki dopasowane są w zależności od kraju.
E-book nie dotarł. Co robić?
W pierwszej kolejności sprawdź folder spam i wszystkie zakładki w swojej skrzynce mailowej – technologia czasem płata figle. Gdyby mail z książką nie dotarł, napisz na adres: bok@wolves.academy, wyślemy go raz jeszcze.
Na jak długo dostanę e-booka?
Na zawsze. Jednakże dla pewności polecam od razu pobrać go sobie na dysk, żeby później nie zginął Ci gdzieś na skrzynce albo link do pobrania nie stracił ważności.
Czy mam możliwość zwrotu?
Tak. Książkę albo e-booka możesz zwrócić w ciągu 30 dni.
Napisz w tej sprawie na bok@wolves.academy
Czy otrzymam fakturę VAT?
Tak. Podczas składania zamówienia wybierz, na jakie dane ma zostać wystawiona faktura VAT. Fakturę otrzymasz niezwłocznie po opłaceniu zamówienia. W przypadku pytań prosimy o kontakt: bok@wolves.academy
Czy mogę liczyć na promocję i niższą cenę?
Nie. Książkę sprzedajemy w tej samej cenie niezależnie od pory roku.
Czy otrzymam książkę z Waszymi podpisami?
Niestety nie. Nasze centrum logistyczne odpowiadające za wysyłki książek znajduje się w Szczebrzeszynie, a autorzy mieszkają w 3 różnych częściach Polski. Jest jednak pewne rozwiązanie. Zamów książkę i weź ją ze sobą na szkolenie lub konferencję, na której będziemy występowali. Podejdź do nas, a podpiszemy Twój egzemplarz :)!
Mam inne pytanie, gdzie mogę uzyskać odpowiedź?
W przypadku jakichkolwiek innych pytań lub wątpliwości oraz we wszystkich sprawach związanych z zamówieniami możesz skontaktować się z działem obsługi klienta pod adresem: bok@wolves.academy
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2021 - Wilki